HTML

Hackstock

Hack the planet! Hackers unite!

Címkék

Címkefelhő

iPhone.SDK doc

2008.02.04. 00:12 :: theshadow

Láttam próbálkozásokat az iPhone.SDK dokumentációjának összegyüjtésére, de sehol sem találtam kezelhető formátumot. Arra gondoltam, hogy miért ne vágnék bele. Billentyűzetet ragadtam és automatizáltam az elkészítését, aminek az eredménye itt található meg. Javadoc-os utánérzet előfordulhat, mert nagyon sokáig azt használtam és a szerkezetét nagyon egyszerűnek és kényelmesnek találtam.
Még erősen fejlesztés alatt van, hibák nagy számban fordulhatnak elő, sőt a header-ekben is számos hibát fedeztem fel, ezeket javítom és az SDK könyvtáramat is közkinccsé teszem valamikor. Természetesen ötleteket is szívesen fogadok.

Szólj hozzá!

Címkék: iphone appdev

A bejegyzés trackback címe:

https://hackstock.blog.hu/api/trackback/id/tr56323942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása